متن و شعر کوتاه و بسیار زیبا در مورد پدر از طرف دختر و پسر
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
متن و شعر کوتاه و بسیار زیبا در مورد پدر از طرف دختر و پسر
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 20:17 | بازدید : 416 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع پدر را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

کپشن در مورد پدر کشاورز

خورشید

هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود

اما زودتر از او به خانه بر می گردد !

متن کوتاه در مورد پدر

پدرم هر وقت میگفت “درست میشود”…

تبلیغ
با این دوره طی ۳ ماه ۸۰ درصد سود کسب کردم! دیدن ویدیو

با این دوره طی ۳ ماه ۸۰ درصد سود کسب کردم! دیدن ویدیو

مشاهده

تمام نگرانی هایم به یک باره رنگ میباخت…

متن در مورد پدر

پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه

بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند

متن خفن در مورد پدر

“ببخشید بابا ، نتونستم”

این جمله را پدر گفت و پیر شد …

اشعار در مورد پدر

در صداقت برتر از آیینه ای

در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار

می برم نام تو را با افتخار

جملات زیبا برای پدرم

پدر عزیزم

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم

تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بالهای پرواز قناعت

و امید و عشق را

تو به من بخشیدی

کپشن برای عکس بابام

ابرها به آسمان به تکیه می‌کنند

درختان به زمین

و من به مهربانی پدرم…

متن برای پدر از طرف دخترش

دخترها بی‌دلیل بابایی نشده‌اند

دخترها می‌دانند که هر بار دلشان از نامردی‌های دنیا بگیرد

دستی ایمن و مردانه

به دور از حس نیاز روی سرشان نوازش می‌شود

که جز عشق عطر دیگری ندارد…

اس ام اس برای پدرم

زندگی بارِ گرانیست

که بر پشتِ پریشانیِ توست

کارِ آسانی نیست،

نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن…

پدرم

کمرم از غمِ سنگینِ نگاهت خَم باد

شعر کوتاه درباره بابا

همیشه مونس و یارم

پدر بود

به وقت رنج غمخوارم

پدر بود

شعر در مورد پدر کشاور و کارگر

پدرم کارگر است

به مزرعه می آید

با آخرین ستاره

از آسمان صبح

و باز می گردد

با اولین ستاره

در آسمان شب

پدرم خورشید است

سلمان هراتی

متن در مورد پدر و پسر

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش

میگه پسرم من شیرم یا تو؟

پسر میگه : من..!!

پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟

پسر میگه : بازم من شیرم…

پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره

میگه : من شیرم یا تو

پسر میگه : بابا تو شیری…!

پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟

پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود

فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا …



برچسب‌ها: شعر ,

موضوعات مرتبط: متن زیبا , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 23
:: بازدید هفته : 48
:: بازدید ماه : 8123
:: بازدید سال : 27598
:: بازدید کلی : 53047